«Գնում եմ Մայր դպրոց…» նախագիծ

  • Իմ Հյուսիսը. Հյուսիսային դպրոցն ու ես

Արդեն 5 տարի գնում եմ Հյուսիսային դպրոց, դպրոցը լավնա որովհետև ընդեղ իմ ընկերներն են: Դպրոցում բակ և մենք խաղեր ենք խաղում: Մենք խնամում ենք մեր այգին, տնկում ենք ծաղիկները: Մյուս սեպտեմբերին գնում ենք Մայր դպրոց ու այնտեղ շատ հավեսա:

  • Հյուսիսային դպրոցի յոթ հրաշալիքները

Մեր բակը, մեր ճամփորդություները, մեր դասարանը, Ընկեր Կարինեն, մեր արհեստանոցը:

  • Մայր դպրոցն ու ես

Մարյ դպրոցում ես մի քանի անգամ եղել եմ, մենք երգում երգեր և պարում ենք մեդիաուրբաթների ժամանակ: Մայր դպրուցում կա ֆուտբոլի դաշտ և ֆիսկուլտուռաի դահլիճ:

  • Ամենատպավորիչ ճամփորդություններս

Ես Շատ եմ հիշում իմ ժամփորդություները դեպի Թուխ մանուկ, Խոսրովի արգելոց, սահնակ քշելու սար, երևանի պատմության թանգարան:

  • Հաջողված ու հետաքրքիր նախագծերի մասին

Ինձ հետաքրքիր են մեր բնագիտկան պորձերը, զատիկի տոները, երևանի արձաների մասին նախագիծը:

  • Ի՞նչ սպասելիքներ ունեմ Միջին դպրոցից

Մտածում եմ որ, Միջին դպրոցում հետաքրքիր կլինի, ես կգնամ ռոբոտաշինության:

  • Որքանո՞վ եմ ճանաչում Մայր դպրոցը

Ես Մայր դպրոցում քիչ եմ եղել, այդքան չեմ ճանաչում:

  • Իմ ամենասիրելի վայրը Մայր դպրոցում

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *