Ուսումնական երրորդ շրջանի ամփոփում

ՈՒսումնական 3 շրջանի ընթացքում ես ծանոթացել եմ Վայոց ձորի, Լոռի և Արագածոտնի մարզերի հետ: Արագածոտի մարզի Քաղաքներց ես եղել եմ Աշտարակում, մեր դասարանի հետ գնացել ենք Բյուրականի աստղադիտարան, ես եղել եմ Ամբերդում, և Արագած լեռան վրա: Ես եղել եմ նաև  Սաղմոսավանքում և Հովհանավանքում:

Վայոց ձորի մարզից ես չեմ եղել Ջերմուկ քաղաքում և ուզում եմ ամպայման տեսնել Ջերմուկի ջրվեժը:

Լոռի մարզը հայտնի է իր գեղեցիկ բնությամբ և նրանով վոր Լոռի Դսեղ գյուղում է ծնվել Հոհանես Թումանյանը: Այս ամառ ես ընտանիքիս պետք է գնամ Դսեղ Թումանյանի թանգարան:

Այս ընթացքում ես ծանոթացել եմ նաև հայկական արքայատոհմերի հետ կարդացել եմ պատմությունը հայ թագավորների մասին: Ինձ ամենա շատ դուր է եկել Տիգրան 2 Մեծի պատմությունը: ես համացանցից գտել եմ Տիգրան Մեծի արծաթյա դրամը և նկարը:

Տիգրան Մեծ - Վիքիպեդիա՝ ազատ ...

Տիգրան Մեծ - Հայաստանի Պատմություն ...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *